Algemene Voorwaarden
Details
1. 1 Indien van toepassing ontvangt de klant een offerte en voorwaarden per e-mail van KokkiesBakery.
1.2 De klant bevestigt na ontvangst van offerte of de genoemde details in de offerte correct zijn.
1.3 Verzoek tot wijzigen van details in de offerte is mogelijk, maar wijziging is afhankelijk van beschikbaarheid en mogelijkheden van KokkiesBakery en kan kosten met zich mee brengen
Bestelling en betaling
2.1 Bestellingen worden geplaatst via Instagram, Whatsapp of via de email of na een akkoord van een schriftelijke offerte, tenzij anders overeengekomen.
2.2 De offerte wordt verstuurd via mail en wordt via e-mail bevestigd door de klant.
2.3 De betaling dient plaats voor levering van product, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
2.4 Bij annulering door de klant tot 14 dagen voor levering, na schriftelijke bevestiging, wordt er 10% in rekening gebracht van het overeengekomen totaalbedrag.
Bij annulering 14 tot 5 dagen voor de levering wordt er 25% van het overeengekomen bedrag in rekening gebracht.
Bij annulering 5 tot 2 dagen voor de levering wordt er 50% van het overeengekomen bedrag in rekening gebracht.
Bij annulering tot 2 dagen voor de levering is de klant het volledige totaalbedrag verschuldigd aan Kokkiesbakery.
2.5 Wijzigingen aan het ontwerp, na akkoord op overeenkomst, is afhankelijk van beschikbaarheid en mogelijkheid van KokkiesBakery, en kan leiden tot extra kosten.
2.6 KokkiesBakery brengt 50% in rekening als aanbetaling van het totale bedrag. Dit heeft te maken met de kosten voor aanschaf, materialen en tijd.
Het resterende bedrag dient direct bij afhalen betaald te worden door middel van een pinbetaling of contant.
Producten
4.1 De klant wordt op de hoogte gebracht van niet-eetbare decoraties en is na ontvangen van product verantwoordelijk om alle niet eetbare decoraties van de taart te verwijderen, voordat het product wordt aangesneden en/of genuttigd.
4.2 KokkiesBakery adviseert de klant over de beste zorg voor de producten, gebaseerd op bepaalde weersomstandigheden. Indien de klant ervoor kiest dit advies niet te volgen, kan KokkiesBakery niet verantwoordelijk worden gehouden voor de eventuele gevolgen.
4.3 Producten van KokkiesBakery kunnen (sporen van) zuivel, noten, granen, cacao en/of andere allergenen bevatten. KokkiesBakery is niet verantwoordelijk voor mogelijke allergische reacties.
Klacht
5.1 Indien er een klacht is over het geleverde product dient dit binnen 3 werkdagen bekend te zijn bij KokkiesBakery. KokkiesBakery bekijkt per klacht hoe deze wordt opgelost.
5. 2 Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kokkiesbakery of te bellen naar 0640846181. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Rechten product
6.1 KokkiessBakery behoudt het recht foto’s van het product te gebruiken voor promotionele doeleinden zonder vergoeding.
Overige
7.1 KokkiesBakery behoudt het recht last minute beslissingen te nemen over het ontwerp met als doel de kwaliteitsstandaard te waarborgen. De klant zal hier indien mogelijk van op de hoogte worden gebracht, maar zal niet altijd invloed uit kunnen oefenen op de gemaakte beslissing door KokkiesBakery.
7.2 Door de offerte te bevestigen met een akkoord via de mail gaat de klant akkoord met de inhoud van de offerte en de algemene voorwaarden van KokkiesBakery.
Adviezen namens KokkiesBakery:
* Het is belangrijk dat de producten na ontvangst in de koelkast worden bewaard tot het moment van aansnijden of nuttigen, tenzij anders aangegeven door KokkiesBakery.
* Bij normale weersomstandigheden kunnen de producten 60 minuten voor het aansnijdmoment worden gepresenteerd buiten de koelkast.
* Bij extreem warm weer wordt geadviseerd de producten niet langer dan 20 minuten buiten de koelkast te houden.
* De producten dienen niet gepresenteerd te worden in de volle zon.
* De taart is het makkelijkst aan te snijden met een daarvoor bestemd mes
* Het mes kan worden verwarmd in warm water (en dient te worden gedroogd), waardoor het makkelijk door de taart beweegt en er geen grote druk wordt uitgeoefend op de taart.